Okej bra att veta. Bra att få det bestämt.

Å så regnar det igen. Alltså jag tyckte regnet på Irland var hemskt. DETTA är värre! Här slutar det lixom aldrig. Det regnar i en vecka sen är det kanon väder i tre dar och så regn igen.
Man vill ju lixom inte göra något med hästarna när det regnar heller. Å de är inte direkt för å göra något de ens.

HIttade en mycket mysko inspelning på min mobil igår. Jag TROR det är glenn som sjunger i dushen HAHA

Idag känner jag mig lugn. Jag har fått tittat på Fringe så det är väl därför hehe. Men min bror är ju pulvrad. Bad om de SISTA avsnitten men fick de första. Så ett avsnitt till sen är det kört och det kan INTE vara sista avsnittet.

Jag är fortfarande väldigt orolig för dig fille.

Å måste ni folk alltid sitta på msn så sketet sent =/ jag är pratsugen!


Suddenly naked I run through your garden
Right through the gates of the past and I'm finally free

Kommentarer
Postat av: Ulven

Jag brukar inte komma ur sängen före 12 även om jag försöker

2008-12-02 @ 13:35:56
Postat av: Ulven

Jag brukar inte komma ur sängen före 12 även om jag försöker

2008-12-02 @ 13:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0