Florens Hundstank o Lera

Den här bloggen ger bara halva bilden av denna vistelse.

Sitter i ett mörkt rum just nu så lite svårt att skriva. Greven och hundarna (idioter) missade mig å martin. tack och lov.

Idag var vi te Firenze (Florens). Det var jättekul. Sett det mesta man bör se och JAG har varit inne i en Guccibutik GAH!
Det var den sista stora utflykten tror jag. Mamma kan man ju sen sticka iväg med på äventyr.
Har ni någon aning om hur mycket bilder och statyer med snoppar det finns i Florens. Mina ögon är trötta på dem nu! =P

Nej fille jag har inte fått nått sms med nån sadel(???) Okej då vet jag hur det ligger till, det jag vill veta är hur du klarar det? hur du mår

Jag skickade ju faktiskt ett sms förut men jag skriver det här i oxå. FÖRLÅT micaela jag är en hemsk hemsk vän. Grattis åter i stora lass.....i efterskott....

Igår fastnade skon så hårt i leran så jag drog av mig den. Huxflux stod jag där i bara strumplästen =D

Min kamera har ännu inte kommit fram...grrr

Fick ett sms från Antonio idag om att ett brev kommit till mig. Frågan är vilken typ av brev. mohaha


Kommentarer
Postat av: Ulven

De var väl inge i sommras när jag skulle slänga i en dränkpump så skönk jag ner en bit överknäna på några sekunder tog mig 1 timme å komma loss

2008-12-05 @ 00:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0