Är du en man eller en mus?

Har sett adressen på bilddagboken flera gånger nu å tänkt att jag ska kolla in den. Nu gjorde jag det. HAHA. www.spindelut.blogg.se är Malin Broströms blogg. En föredetta granne till mig och husvagnsgungare! =D den människan har världens mest otroliga förmåga att få människor att le genom att vara negativ. Läs så förstår ni vad jag menar hehe. min favvo är helt klart bloggen om studentbostäder.

Jättekul, härom dan hade otroligt många läst min blogg. Undra vad som var så intresant då? heh...

Inget smart å försöka få tag på Francesca runt lunch. Hon är ju helt enkelt inte här då.

Äckelregn idag oxå. jag fattar inte. men jag hade ju sovmorgon iaf. som visserligen som vanligt försördes (jag får aldrig va ifred!). denna gång av martin the slajme dog. han var rätt tyst inatt och tjejerna tog tack och lov med honom ut på morgonen (men nån mat det gav de honom inte! det är visst mitt jobb =/) Så frammåt tio sa det pang så hade hunden smällt upp dörren och var dyngsur (regnet). Ingen av tjejerna kom å hämtade skithunden när jag smsa för de gillar honom inte. Då fick jag krupp. JAG FÅR ALDRIG SOVMORGON! så då stängde jag alla dörrar te hallen och la hunden där. Han yla, han skällde, han slickade sig onormalt länge och högt, han skrapade på dörrarna.
Dock är det inte hans fel att han är dum...jag vet. tjejerna skulle kunnat ha HÄMTAT honom! 
Han är inte bara mitt ansvar för fan!

Fredagar å tisdagar då regnar det...det är då vi kan rida. Men dagen kan nog bli okej endå. Vi ska åka å handla efter empasset och åka å spela instrument å roa oss. hihi. Kaos väntar på ingen.

Kommentarer
Postat av: Mickan

tycker att det är skitbra att du ska komma hem om ungefär en månad :D

2008-12-06 @ 14:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0