Bara måndag


Min vän <3




Tycker inte om hur vissa människor beter sig, slänger ur sig saker utan att tänka efter. Jag kan ofta vara en av dem men jag inser det fort som attan iaf och menar det sällan!


Marcus är den mest egopersonen jag stött på. Jag hade en hemlis och han trodde automatiskt att den handlade om HONOM! ha! Det socialaspelet på naturpacken har du inte lärt dig =P jag är ljusår före

Sara verkade sur idag hm...

Jo just det ni vet ju inte vilka alla dess människor är som jag pratar om hela tiden så här är en snabbis (annan variant av det avsaknas just nu...) Men vi nöjer oss med sommarjobbarna
Sara = Kvinnerstaunge. djurvård ett år äldre.
Maria= Gick på via i A-huset.
Marcus= Sköllersta unge som nu är playboy på Linköpings universitet.
Oskar= Lustig typ som kastar korv och åker med Maria.
Linda= Skit cool brud som har RÄTT sorts humor. MIN humor. (Hon ska med på krogen på fredag, vilka mer? =P )
Emil= oxå vialundare mitt hus. Verkar rätt trög men har väl sina ljusa stunder. har lärt sig lägga korv.
Micaela och Robin = Är ihop
Jenny-Ann = Blev rejält utskälld första veckan och har varit väldigt försiktig efter det.
Frida= Liten tjej som tror att hon är coolare än vad hon är, iaf utan de blåa förklädena. Hon har nog idiotförklrat mig för längesen. sånna människor brukar vara snabba med det.
Johan= Har jag jättesvårt för. Ser ut som om han hatar mig ena sekunden och nästa ler han och skratta.
Joline= typ den enda jag pratat med på andra skiftet och som är trevlig =P
Lite kort så där haha...

Det känns lite som att öppna pandorasask och det är jag nog inte redo för än. det får gärna vara som det är om jag måste välja.

Jag hoppas du pallar det där...eller det vet jag att du gör ! =D
men det var väl bra dags för dig att oxå få känna på det tuffa livet.

Sofia vart håller du hus?!

Nu tänker jag äta jordgubbar. Dagens middag. Äter jag tillräckligt många kanske jag blir en hihi



Black and gold
'cause if you're not really here
then i don't want to be either

i looked up into the night sky
and see a thousand eyes staring back
and all around these golden beacons
i see nothing but black


I thought
18 karat gold would save a lonely soul
But she don't sleep at night, afraid to turn out the light
Cause they kept pulling her hair
Wouldn't leave her alone
But if only I could read her mind
And release that stone

In her heart where the sadness grows
I'd operate with this knife
And cut a big fat giant hole
To fill with gold and light

Kommentarer
Postat av: Mickan

jag och Robin är inte tillsammans, om det är mig du menar :P

2008-08-06 @ 22:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0