Tungor läker ... de andra då?

This is the life
And you're singing the songs
Thinking this is the life
And you wake up in the morning and your head feels twice the size
Where you gonna go? Where you gonna go?
Where you gonna sleep tonight?



Tungor läker va?? Ett tips: Om du inte vill få en tunga som liknar ett kardborrband rekomenderar jag att du INTE smäller i dig en hel polkagris (supersur) på en kväll! Bara ett litet tips lixom

Igår vet jag inte vad som hände men jag blev så otroligt rädd och övertygad om att allt kommer gå åt helvete för det brukar det ju göra...

Jag bevisade mig själv fel och blev väldigt glad och tacksam över det.

Ibland skulle man vilja veta hur andra människor uppfattar en. Jag tror jag tror  att andra människor tror väldigt annorlunda om mig än vad jag tror de tror. Hängde ni med? =P
För jag tror ofta ni tror jag menar en sak när jag skriver i gåtor när jag egentligen menar nått annat hehe jag tycker det är lite kul men ni kanske tycker det är förvirrande, där av ska ni ta mig med en nypa salt. 
allt är sinte som det verkar =D och särskilt inte jag.

Gör inte mina vänner illa! Släng det på mig istället. Jag är van och vet hur man handskas med det. Jag kan ta det.
Klart som fan jag reagerar, skulle inte du?

Man får inte ta livet för seriöst. jag måste påminna mig om det då och då. Se det som är mitt framför ögonen på er! Se dem som faktiskt vill er väl och vill ha er! Sluta kämpa för det som ingen grund har. Älta de gammla en sista gång och käka upp den sista rulltårtebiten. Du kan göra mer. Du måste bara vilja mer.
Det är så enkelt att säga bara, eller hur? Det känns för tungt, för trögt. ja jag håller med men vi måste ju börja nånstanns

Sommaren är kort det mesta regnar bort


Now the sun is fading and the rain is coming down
And I'm looking at your face but your looking at the ground
And you look at me and say
I'm your best friend every day
But I wish for something, wish for something more
Oh, I love you like a friend but let's not pretend
How I wish for something, wish for something more

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-08-18 @ 20:21:01
Postat av: Maria

Nu har jag hittat din blogg Alvida! Vad dumt det blev att vi aldrig sa hejdå i fredags, jag trodde du gått först och när jag fick veta att du var kvar var vi redan påväg till bilen och killarna ville hem (konstigt...) Har varit trevligt att jobba med dig i sommar i alla fall, din närvaro lyser alltid upp tillvaron lite :-)

2008-08-18 @ 20:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0