Virkgarn

Nu ska ni få höra. Igår kväll gick jag å la mig halv ett efter att ha tittat på cocktail och sex and the city. Kvart över två var jag fortfarande klar vaken och enormt pigg. inte en chans att jag skulle kunna sova. mycket ovanligt för mig jag är sån som ligger och vilar ändå även om jag inte kan sova. Men jag såg ingen poäng ens i att försöka igår. Så jag gick upp gosa in mig i en filt och läste ut da vinci koden. YBER bra bok! sofia får jag låna de andra två oxå?
Sen gick jag å la mig då var klockan kvart över tre.

Halv åtta imorrse vaknade jag. Glad, trevlig och pigg! För pigg! Underbart väder ute. Va fan jag går en sväng. Så kvart i åtta denna fredags morgon var det alvida och skolungarna som var ute och knallade.
Sen när jag kom hem t jag frukost och gick och la mig igen. Ni trodde väl verkligen inte att jag skulle fortsätta vara upp? =P det fina vädret är nu väck.
Sen när jag som bäst började slumra bort så ringer nån dummer och jag rycker till så mobilen flyger iväg! Orka svara.
Men dummern ringer igen inte mycket senare! Det var micaela...ag är inte förvånad. Å det är inte som om världen har gått under eller nått som hon måste medela mig om...neeej....hon undrar om jagville att hon skulle klippa mig idag.
Ring igen om nåra timmar! haha

Hadejag haft en fungerande cykel skulle jag faktiskt cykla till henne idag. Helt ärligt! Funderade tom på å gå mera men mamma ska iaf ut å åka så varför inte åka med henne =p heh
MIN cykels däck är DÖDA därför att min BRORS ex flickvänn skulle jävlas med HONOM. Idiotbarn. omogna små skitar te fjollfior! Låt andras grejer vara

Har man inget bättre för sig en torsdags kväll med fint väder, då ber man mamma att hjälpa en egoheten lite grann hihi

 



So what - Pink
I got a brand new attitude
And i'm gonna wear it tonight
I wanna get in trouble
I wanna start a fight

So so what?
I'm still a rock star
I got my rock moves

Kommentarer
Postat av: Ulven

hur kan du vakna upp så pass tidigt och yrvaken? fan lägger mig 12 typ å vaknar sen 10-11 dock så beror det säkert på road trippen där jag inte sov mycket..

2008-08-29 @ 14:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0