I can do it I know I can

Men seriöst. Hur vill ni bli kyssta? Har ni funderat över det någon gång ens? Det är ju jätteolika och ändå är det så mycket som hänger på just det. Vi tjejkompisar kan disskutera sex  dagar i ända, men har vi ens rört vid ämnet kyssar nån gång?

Jag blev förvirrad. Hur exakt kom vi in på mitt frieri till dig igår? Marcus du säger så lustiga saker ibland så jag tappar fattningen men jag kan kontra!...om jag får ett ögonblick haha det jag vill veta är varför du vill veta om frieriet kvarstår? som sagt det finns ju vissa saker man inte säger nej till helt enkelt eller hur? =P

Ja kvinnerstadagarna är ju mycket roligare när man själv inte är inblandad i det längre hehe
Å för en gångs skull var det inte jag som var seg!

Jag är så fruktansvärt sugen på klyftpotatis och borde sluta skriva blogg...jag får slut på saker att prata om

Spåret är 2,5 km så det är inte så värst men jag jobbar på det som sagt. ett varv är snart två men jag har ingen brådska lixom...dock håller nog inte min kropp med....ni vet min underbara balklänning jag hade på mig 5 juni i år.... den kommer jag inte i längre.... jag säger inte att jag är tjock för då sliter ni väl huvudet av mig men jag har defenitivt blivit STÖRRE. jäkla arsle.

Som sagt tiden är på mina händer så har ni korsat min väg den senaste månaden så lär ni vid det här laget ha blivit väl analyserad. dock föreslår jag att ni inte frågar om det för det är inga snälla analyser jag gjort. orka sånt tjaffs. förutom marina...den människan går det inte att hitta nå negativt med lixom...hm.... Marina dumpa Carl och bli ihop med mig istället HAHA eller hur gammal sa du att din bror var nu igen ? hehe nejdå jag skämtar bara

Jag är jätteavis på alla som börjar på universitet nu. men missuppfatta mig inte jag vill träffa folk, festa, flytta m.m. inte plugga, ha tentor och leva på nudlar.

jag har sovit jävligt illa på sistone. började i mitten av sommaren och varit lite så från och till nu. det går i perioder men är jävligt enerverande. för å vara ärlig skrevs det mesta av denna blogg igår natt när jag inte kunde sova.
så stressad men över vad?


Jag skulle behöva en lugnande hand på mitt bröst
en hand som fick mitt hjärta att lugna sig och mina andetag att bli djupare

Kommentarer
Postat av: Marina

det finns ju massa negativa saker om mig att analysera, jag håller dom bara gömda:P det var as kul att träffa dig igår<3

2008-08-24 @ 10:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0