Blev det för mycket?

Sara Bareillis Love song är denna sommars låt

Head underwater
And they tell me
To breathe easy for a while
breathing gets harder, even I know that
Made room for me;
It's too soon to see
If I'm happy in your hands
I'm unusually hard to hold on to





Ja jag håller oxå med det förra var för dystert för så kan vi ju inte ha det!  =P
men marina och sofia ni lät ju nästan sårade. men måste man vara uppåt jämt eller? ibland kan man få tänka efter lite.
men något mer kunde ni väl kläckt ur er om det

Jag hettsäterhar jag märkt. äter det gör jag oav om jag är stressad, uttråkad eller nått annat. det går alltid att äta haha. har jag ingen matlust DÅ är nått fel istället

men vilken press jag fick på mig nu. måste muntra upp er.

Jag vill åka på kravall hallå! sen måste jag få mamma å få arslet ur vagnen så det kanske kan bli nå av helgen.
förstår inte vad det är för fel på bilderna på internet

Jag vet väl inte om detta hjälper men jag kan ju försöka. Jag letar efter en bok/pocket skriven av Tony Kenrick 1978-79. På svenska heter den "Inget att förlora" och på engelska "two lucky people".
Lyckas någon lägga vantarna på denna bok eller ens veta vart jag kan hitta den så säg te mig!!
Hittade den på amazon tror jag men då skulle de ha 28 dollar (utan frakt) för den! En pocket!

Påtal om böcker är jag frälst av da Vinci koden haha. jag köper allt rakt av som den rätta sanningen. här är man inte källkritisk det minsta. Förlåt till alla kristna där ute men jag idiotförklarar er faktiskt till viss del. Men akta er jag är inte heller rädd för att ge mig in i en sådan debatt.  =D

Jag och micaelas mamma hade väldigt roligt åt att micaela hade lagt ut 500 kr på lösnaglar och skulle sedan gå och boxas haha lycka till lixom.



'Cause you don't need nobody to make it on your own
You dont need nobody you'd rather be alone



Kolla där tom när jag verkligen inte har ett piss å skriva om så blir det nått iaf heh


"Arboga tyskan" är skyldig!

Kommentarer
Postat av: Mickan

hahaha, ja jag kunde inte boxas :( hehe ;P

2008-08-26 @ 19:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0