Fairytale romances every day

Strong
And you know and you know
Cos my life's a mess
And I'm trying to grow so before
I'm old I'll confess
You think that I'm strong you're wrong



herre jävlar läste mina egna låttexter jag lagt ut igår å inte konstigt ni tror som ni tror. de handlar inte om glenn haha inte alla iaf lite längre får ni allt tänka och så desperat är jag inte hallå!

HEJ maria trevligt att du hittat hit. Hoppas allt kommer gå bra för dig i Kalmar. När jag är blind sen kommer jag till dig för det blir jag nog lagom tills du är färdig hehe
jag hoppas det även löser sig med eran resa, mitt tips är fortfarande att stanna hemma, men jag förstår dig.

GRATTIS SOFIA! jag har då lte å stå i idag haha

Jag har väldigt svårt att ta komplimanger. Jag vet inte varför men säger någon något gott till mig/om mig så är jag helt övertygad om att den står och ljuger mig rakt upp i ansiktet. Detta är inget ni löser genom att upprepa det snälla ni sagt det gör mig bara förbannad tillslut för ni kan inte övertyga mig. ni ljuger!
Men det finns tre saker jag märkt att jag faktiskt kan ta åt mig av när folk komenterar (säger någon något negativt om dessa saker är de de enda jag även skiter i om någon annan inte tycker om)
1. Min förmåga att gå i högklackat. 2. Skrivande 3. "Krogen dans" haha
Frågar någon vad det är för saker jag är nöjd med med mig själv så är det de sakerna jag säger.
Men tro inte att jag är sån som står framför spegeln och klämmer på de inbillade bilringarna, det där är bara de sakerna jag helt ärligt och stolt kan säga.
Det finns alltid någon som är vackrare, någon som är smalare, någon som är trevligare.
Näsan skulle kunna vara rakare, magen plattare, armarna starkare, håret mindre ruffsigt, låren mindre, rumpan hårdare. Jag vet ju allt detta så varför egentligen hänga upp sig på det? 

Man kan vara nöjd med sig själv utan av avguda sig själv för det. Du duger gott och väl som du är! Men har du inte dushat på tre veckor och folk inte vill vara i närheten av dig för att du luktar ja då får du skylla dig själv.
 
Jag minns saker när jag fått i mig lite alkohol. Sist var det den där måsen som hängde i Malin Broströms trapp.

Jag behöver saker att se framemot...

Sen är det även så att det har inget med att jag inte skulle tycka om mina vänner att göra, utan ibland är det baar enklare att göra det själv. Jag har aldrig varit sån som måste ha en tjejkopmis med mig när något ska göras eller om man ska träffa någon. Är jag själv är det bara mig själv jag behöver ha koll på.
Just detta har dock inget med mig å göra att ajg är osocial det är bara att jag ofta anser att jag klarar mig bättre själv i något nytt sällskap. Å detta är något som är bevisat sant för den delen ang mig.


Taget från Enwudds bilddagbok:

Har du tänkt på alla gånger kvinnor har blivit nertryckta av män för de anses vara det svagare könet?
Men om det nu är så hur kommer det sej då att vi kan:

*blöda i en hel vecka utan att dö

*ge mjölk utan att äta gräs

*bli våta utan att ens röra vid vatten

*få benlöst kött att stå

Tänkvärt eller hur ;P



Äsh nu får det vara nog shabblet. Vi ses.


Går det att beställa en över internet? =P
Ett exemplar tack


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack Alvida :D

2008-08-19 @ 22:27:23
Postat av: Maria

Självklart, men kom gärna lite innan du blivit blind... kan underlätta :p Resan har löst sig bra, vi skjuter upp den stora resan och åker på en korttripp till Danmark nu. Trevligt :-)

2008-08-22 @ 16:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0