då är vi lika sjuka

I hela mitt liv har jag väntat på livet
Jag har drömt om att ha en riktigt dröm
Jag har sökt efter sanningen och svaren

Du sa: Du vet vi väntar på ingenting
Du vet ingenting väntar på oss



Efter den här veckan är ingenting längre som förut. Alla går vi skiljda vägar, men som förhoppningsvis möts ibland.
Malin rycker in i tre månader imorrn. sofia ska läsa vid örebro universitet, micaela oxå som är så jävla nyfiken på allt! =P Foten drar te gotland och pluggar. petter linköping. Emma O har fått jobb som kundtjänstbrutta. Marie är på grisgård. David jobbar konstant och kan bara prata kor, han rycker in i oktober. Fille har fått jobbet förlängt och ska utomlands en snabbis med mig !!! hoppas jag verkligen.
Marina jobbar oxå arslet av sig av vad jag hört och verkar rätt nöjd med tilvaron. Hon vet vad hon vill och har ett mål. skitbra! Thomas har fastnat på lithells precis som jag, men hur länge vet jag inte. kanske blir han sån som jobbar där i 20 år nu. Eddy har visst planer på´Nya Zeeland.

Det lär bli en blöt vecka, men den kommer precis som alla andra tack och lov att ta slut.
Men jag är inte deppig. Jag har gått i skolan i hela mitt liv och nu efter denna vecka kommer det för första gången bli annorlunda! Det gör iget jag vill ha semester. jag behöver det. Inga intriger eller måsten. nervositet vill jag ska vara ett minne blott. bara vara tills jag blir grymt uttråkad på det oxå då kan jag med full kraft börja ta för mig igen och verkligen vilja det. bara gå på sparlåga och känna att man borde ju göra något roligt ibland är inte alls kul.

sen för er som inte fattat det än: jag blev inte dumpad!

When you grace me with your cold shoulder
Whenever you look at me I wish I was her
You shower me with words made of knives
Whenever you look at me I wish I was her


Jag vill få lägga min tid på mina vänner. jag har alltid varit den upptagna. de är värda så mycket och jag vill inte förlora dem. jag vill inte bli 40 och fortfarande leva på det jag och mina kompisar gjorde i gymnasiet.

jag har rätt att kräva mer därför att jag är okej med att den som inte pallar det går sin väg. de jag verkligen vill ha kvar men som jag vet inte pallar det utsätter jag inte för det heller.
jag saknar våra diskussioner. jag saknar att vi var på så samma nivå. ribban har lagts för högt pga dig.
är det nån som fattar vad jag egentligen försöker säga? jag vill prata och diskutera och inte bara om skitsaker. men jag har inget att komma med.




Linda Kör truck -- Johan packar falukorv (jag diggar stilen) -- Marcus och Daniel illusterar hur lätt det är att skära sig mellan tummen och pekfingret.

Sista veckan nu.

Kommentarer
Postat av: Marina

Jag saknar dig gumman<3. vad ska du göra här framåt? jag saknar klassen och alla diskussioner som vi hade:( det var tre underbara år:P

2008-08-10 @ 17:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0