För analyseringens skull

Dom killarna jag faller för är för smarta för att falla för mig. det är ingen mening sagd i uppgivenhet det är helt enkelt fakta.
Som sagt jag har ju tid att fundera. (sova 13 timmar varje natt är underbart! sover igen 18 år av sömnbrist just nu! Åkte faktiskt buss igår utan att somna!)
fundera... ja...vi tar bort glenn (tänk om det vore så enkelt haha men jaja) då har jag under hela mitt liv varit... förälskad är nog tom ett förstarkt ord...betuttad! haha i tre killar. eller vänta nu fyra men han räknas inte. TRE! tror inte jag är sån som blir "head over heal in love" jag tror att sånt växer. man kan inte LÄRA sig att älska nån det säger jag inte men man kan älska någon mer med tiden.
hursomhelst: Tre stycken. De är och var mycket vettiga killar. Har kontakt med två av dem fortfarande. den tredje kan vara homosexuell har faktiskt ingen koll längre =p. Och ja ni killar faller för fel tjejer helt klart!
Jag hade en poäng med detta.... mja jag hänvisar till första raden!
den typen jag vill ha kanske helt enkelt inte pallar den typen jag är?

för när allt kommer omkring så handlar det ju inte bara om att hitta NÅN. man vill hitta DEN.
men stop! herrejisses jag snackar inte om giftermål och för resten av livet mojsan! DEN som känns bra JUST NU.

Å det var jag å malin som kom fram till. man blir inte mer än betuttad (gud vilket ord) om man inte får nån respons tillbaka. det stannar där. varför lixom slänga sig utför ett stup när ingen ropat nedanför stupet att den tar emot dig? den där nere m¨åste inte sen när du slängt dig kyssa dig hejdlöst och bära dig över en tröskel men den kan ju vara man nog att åtminstone ropa att "ja jag fångar dig (och jag tänker inte tycka illa om dig efter att jag gjort det)"

Har jag fel? snälla människor förklara då för mig istället hur det ligger till. jag vill veta. om ni nu ens förstår vad jag skriver. men det är ju som vanligt mojsigt och gojsigt när jag ska förklara nått precis som vanligt så ni borde ju ha vant er

Jag vet även att det finns två personer som kommer läsa detta och misstolka det. suck
jag skulle vilja kunna skriva mer jag skulle vilja kunna ge en djupare analys, men nånstanns måste man ju dra en gräns.




Kan man bli sexigare? =P tror vi provade min brors nya kamera. MYCKET gammal bild!!

Idag var första morgonen på länge som jag vaknade förbannad. jag var det på mig själv. ont överallt och jag har inte gjort ett piss! jag får väldigt ofta benhinneinflamation (eller det är det vi tror att det är iaf) särskilt nu när jag har varit ute och sprungig. hörihop med att jag blir kall och anstränger mig. men det går ju inte att jogga i longkalsonger då dör jag!
hur somhelst går det inte att få bort det. jag måste äta ipren. zonkräm funkar om det inte gör så ont och alvedon tar bort det men håller det inte borta länge.
idag var ja iaf förbannad för nu har det börjat komma i armarna oxå, men inte lika allvarligt.
det gör alltså så ont om jag inte gör nå åt det att jag börjar grina, och tro mig jag har testat allt, jag kryper bara ihop till en boll och kan inte gå på bena. har man då ingen ipren eller alvedon hemma så börjar man lätt fundera i tankarna "nu tar jag livet av mig" så hemskt ont gör det!!



Har ju fått höra att en blogg ska handla om nått, ha ett tema eller nått. man ska blogga om något specifikt. Bröllop, mode, husbygge, sitt eget enormt intresanta politiker liv bla bla bla
men vad fan är det då jag håller på med? har min blogg nå tema? orka ha ett sånt ens. lixom hur mycket går det att skriva om ett bröllop...? man måste ju få variera sig.
men mellan vad varierar då jag mig?`
låt mig se... deprission....kärlek...romantik....shopping....musiktexter....allmänt nonsens.... hur i helvete orkar ni läsa? haha det där är väl inget intresant? eller? tacksam är jag hursomhelst att ni verkar tycka det.

Kommentarer
Postat av: Ulven

Klart de är intresant och få en djupare inblick om hur du är som person

2008-08-28 @ 13:35:44
Postat av: Ulven

Btw var jag en av de som skulle fel tolka?

2008-08-28 @ 16:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0