There is nothing sweet about me

nej jag orkar faktiskt inte bry mig så enkelt är det.

Jag är svår...jag vet på de flesta stätt, fråga vemsomhelst men det är något man får stå ut med, de som gör det märker hur mycket förtroende jag ger dem för det.
jag vill inte vara lätt, men inte för att detta egentligen hade något med slampighet å göra. inte alls. jag vill vara det som gör mig nöjd med mig själv. i vissa avseenden vet jag inte riktigt vad det är än, men det är det som kallas att leta sig genom livet.

Det där var nog bland det onödigste jag gjort på länge. kunde ju ha blivit kanon, vilket jag hoppades på oxå, men det blev det inte. jag saknar dig jättemycket och det kommer jag göra ett tag, men jag såg igår  att löftena du gav om tiden om ett år inte kommer hålla och det gjorde mig väldigt ledsen även om jag redan visste det.
(Lustigt det där att något man redan är medveten om kan slå en rakt i ansiktet Man borde ju vara förberedd)
Jag kan va väldigt naiv emot vissa, medans jag är skit hård mot andra.
Tack för att du följde med sofia.

Pidiz är ju så otroligt SÖT, men varken hon eller Elin visste hur de skulle ställa sig till mig. Jag skiter i hur Glenn skulle förklara det, det var uppenbart. De visste inte ens om de skulle hälsa eller inte. Kände mig felplacerad med de tjejerna redan när vi var ihop nu var det hemskt.

TVÅ personer som jag inte visste läste min blogg, sa igår att de gjorde det te mig. Lite kul att den ena heter Alexandra och den andra Alex HAHA gud vad bra humor jag har. Hej hej på er.


Jag är tuff, men jag vet inte om jag skulle kalla det styrka, tror inte någon annan heller skulle beskriva mig som psykisktstark. Men jag försöker nog kompensera det med skinn på näsan.
När jag blir nervös blir jag stressad. när jag blir stressad blir jag sjuk. när jag är sjuk vill jag vara ifred heh...

Igår var det stressigt. Jobbet var tråkigt som vanligt. Marcus försvann tidigare för att undvika vattenslangen. MES! =P hoppas du dock inte slutar läsa nu när du är tillbaka i stora linköping och har fullt upp. Lycka till.
 Frida blev nedsprutad två gånger på en timma haha
sen var det bara hem och duscha, hämta maria, mariberg, närcom, sofia och hennes söta babykatter utan ansikte =D sen blev det ännu stressigare jag var redan sen te sofia och så säger hon att demolitia skulle börja spela redan sex istället för halv sju. NU KÖR VI. det visade sig ju sen att det var typ en timma försenat men jaja. Gillade dem vid två tillfällen och det var när det var tunggung.
Det där var första gången jag åkte till linde med vetskapen att jag inte gjorde det för att träffa glenn, hela stan såg då annorlunda ut.

Åt med sofia och david och kände mig så lagom som tredje hjulet och körde sedan sofia te david. david har Fiiiin motorcykel. Ta ut pengar, nej mitt kort var TOMT! skit oxå. emma är en ängel
Mötte upp med Emma Linda och lindas Kalle. Hon skulle ju dansa med mig halå! men hon kände ju varenda kotte där inne så hon verkade upptagen. go är hon iaf.
Det går att vara väldigt tydlig med små medel på ett dansgolv.
malin blev dragen SÅ fort och jag hörde hem folk mellan ekeby-Almby och Ormhult!

Jag älskar min säng. Den är min trygghet. Det behöver inte ligga någon annan i den jag trivs med den som den är.
gud vad jag skriver heh. kul om ni orkar läsa. =D
döm mig dock inte för mycket efter bloggen det finns mer hos mig än vad jag skriver.

vissa saker skriver man ju dock bara inte om eller hur?  =P

vissa köper ny elektronikprylar för å gå vidare. Andra köper BH:ar.

Har solsting i regnväder


När du gråtit dig torr, du slagit dig blå och när du ramlat omkull
När känslan att ingen förstår dig är mer än du kan ta
Ligg då kvar, för det är okej att vara svag

Kom kampsång, kom kärlek till dom, som saknar nån om natten
Kom kampsång, kom längtan till dom, som tappat den på vägen
Kom kampsång, kom mod och passoin till alla oss som ramlar och
Famlar igenom livet på jakt efter något men inte vet vad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0