Se så ensam du är...

...ska vi vara det tillsammans?

vad det var i min blogg i måndags som fick dig att säga att du och robin inte var ihop har jag ingen aning om =P
men krogen tycker jag du ska me på imorrn!
Mamma syr just nu en klänning åt mig för morgondagen heh... vi får se hur det går jag har backup!

Världens fyndigaste varuhus.

<det var verkligen roligt igår. vi har rast och först kom Adam och frågade marcus hur roboten ute på terminalen egentligen funkade. marcus förklarade och adam gick. lite senare kom eva ner lagom tokig över att allt stod stilla där ute för att han som skulle sköta roboten var borta huxflux. hon går igen men kommer sen tillbaka helt hysterisk " Men för i helvete marcus gå ut å fixa det där då!"
alla i pausrummet vek sig av skratt.

I'm in trouble


Tell you something  that I've found
That the world's a better place when it's Upside down, boy

When your playing with desire
Don't come running to my place when it burns Like fire, boy

Sweet about me
Nothing sweet about me, yeah



Vissa människor kan man bara inte låta bli att tycka synd om även om man mest bara vill bli arg.

Å imorrn ska vi på gratisfestival sofia och jag. ska bli trevligt även om jag blev putt igår. ska inte bli det. allt har bara blivit så mycket tydligare. ush. naiv jag är egentligen.




Malin och Marinas lillebaby bror. haha allas bröder heter nått typ john, jon johan. Seriöst marina vad heter din bror!?


Du kanske tycker jag verkat borta i tankar
det kanske stämmer
som om jag hade nåt bättre för mig
som om jag inte lyssnade längre
och det gör jag inte heller

"Det är ju lättare att säga te folk att man är en slampa än att man är med barn efter en våldtäckt"
There is nothing in this world that I wouldn't do to be your mom.

Kommentarer
Postat av: Marina

haha min bror heter johnny

2008-08-07 @ 20:55:02
Postat av: Ulven

känns så fort jag vart lite seriösare blir du bra sur på mig men jag vet ju inte heller om de är syftat på mig men så fort jag sagt någe dyker de upp någon liknade mening

2008-08-08 @ 06:19:15
Postat av: Mickan

vad söt du var på bilden :) men det är du ju jämt ;P

2008-08-08 @ 19:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0