Lilla lilla patetiska lilla människa

Det är korv! Kom igen! Hata Soran hata! ARGHH! förlåt mig men jävla utlänning! korv borde inte ens få klassas som livsmedel. Spelar ingen roll vad man gör så ska han va där å påpeka och han om någon tror att han är nått. Man ska inte vara stolt över att ha jobbar över tio år på Lithells!
Han borde bli pizzabagare som alla andra, men tror hans pizzor skulle smaka piss.

Okej ja jag kan varajävlig när det kommer te korvkastning. men jag kastar MAX en korvbit som är en tredjedel av sin riktiga storlek och jag siktar på kroppen. Jag suttar INTE iväg ett helt jävla korvpaket med chorizo irakt i fejan på nån eller falukorvar! Skärp er!

Stackars Linda.Hon har varit så på för att läsa te Socionom i höst och pratat en massa om det. Så igår hade hon satt sig vid datorn för att kolla upp allting och bröt ihop! hon ville ju inte plugga! ujuj
hon höll ju på att börja grina där nu oxå mitt framför ögonen på oss. stackare.
Jag börjar oxå allvarligt fundera på om jag verkligen skulle palla universitet. jag har ju NADA studieteknik....

Vart fan ligger Borås?

Jill Johnsson förstör mitt liv, samt Jason Mraz.


I wonder, if you could be, my therapy,
It's kind of awkward, but obvious,
It's what I need,
I'm not Michaelangelo painting a ceiling,
But your the last shade of red that I've been missing.

There's not a pill that I can take,
You're just a habit, that I can't break...

I'll bang on this piano till the feeling has come,
I'm standing on the edge but my feet can't jump


Mamma har börjat spela jullåtar...

I rather have a good old boy

Alltså detta kommer jag ju leva på ett bra tag och har väl sagt det te alla vid det här laget men iaf. =D
Förra veckan blev jag väldigt smickrad av Daniel.
"Är han inte intreserad av dig måste han ju va homosexuell" HAHA dock tror jag inte riktigt han insåg själv vad han sa.
Jag ba (för å vara fjortis) "våga säga det åt honom!"

I am sorry I can't be anything you want

Nej jag lever inte alls på gammla minnen hehe Klaras 18 juni

Emma och tequila


'Vad i helvete var det i den där? uff...


Tjena snygging!


Alltid redo!


Dennis och Herr Eddy


Jag heter Corisia på internet. Den dagen jag vill försvinna ändrar jag mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0