Knapert är det

Vem är M som lämnar komentarer. tror det är micaela men jag vet inte säkert =P

Tobbe ska frukta mig det gör han rätt i! Man gör inte mina vänner illa ostraffat. Håll dig borta pysen. Hela dagen blev inte hel pankaka igår. mysig kväll med malin pankakor (hehe) och sprit. Världens underbaraste mor har jag som hämtar och skjutsar "Jag som trodde det skulle bli mindre körande för mig nu när du fått körkort".
Sen dök det upp en filur vi inte ska gå in på.
Malin och jag var te marieberg idag och jag har inga pengar! ska jag iväg kommer jag vara ruinerad redan innan heh.

Ska köra henne te tåget vi sju igen. Vår lilla malin gör lumpen och vi är så stolta över henne.

Jag fattar inte hur grå en himmel kan bli.

Nu ska jag ägna resten av tiden innan jag åker igen till mina naglar. Häxan har tröttnat på dem.

Alla vill veta skvaller om varandra lustigt bara att de alla frågar mig. jag som inte har nån koll och även om jag har det så säger jag inget =P

mörsmörs

Kommentarer
Postat av: Micaela

Ja Alvida. om jag inte orkar skriva Mickan eller Micaela så skriver jag ett M :P hehe, så nu vet du det :)

2008-08-17 @ 19:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0