Jag har ingen plan men jag har en idé!

Vilken segpropp jag är. å pratar man inte me människor på länge så blir det nå fel på ens mun tillslut

Vissa komplicationer har uppstått...hoppas bara människan är normal...

imorrn är det kvinnerstadagarna. ett fenomen som tydligen är mycket stöprre i år när vi slipper att hålla i det.

Älska JC reklamen. "These are my favorite jeans" "I'll wash them" "Really?"

Jag kan laga mat, jag tycker bara att någon annan kan göra det åt mig. =P
Hävda att kvinnor ska veta hur man tvättar och städar och lagar mat bara för att de är kvinnor och jag slår ihjäl er.
Skämta inte ens om det och särskilt inte om ni tycker att det anses som flört för det tycker verkligen inte jag.

Casanova är ju en jättesöt film! jag skulle då inte heller säga nej hehe
Å you go girl!


Börjar min blogg bli ointresant? =P vill ni veta vad jag gjort idag? Suttit vid datorn, sprungit spåret och handlat hylla och kartonger me mamma på IKEA. Lagat makaroner med köttfärs och oststås. Spännande va!?

Kommentarer
Postat av: Ulven

Hur långt är spåret då`?

2008-08-22 @ 23:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0