Illusion är ingen lögn

Folk ser och hör vad de själva vill. Och bortser från saker på samma sätt.

Så där illa har jag inte sovit på länge. Jag var inte den ende som inte kunde slappna av =P
gick och la mig igen när jag kom hem och väcktes från en väldigt mysko dröm av marcus och johanna.
Mamma hde visst (i drömmen!) försökt att koka ägg i äggkokaren men det hade inte gått nå bra. Äggkokaren hade kokat ihop alla äggen till ett jätteägg men som ändå inte var färdig kokt och fullt med små ägg inuti.
Så istället hade hon tagit fram en stekpanna för plättar och lagt ägg i de runda formarna med skal på! och även lagt råa ägg i micron...
Drömanalys någon?

Stora tuffa Johan blir till nallebjörn när han dricker haha och det är inte rätt forum att diskutera klänningar och fetma i en grupp med bara killar men till det har man Anders. hihi i den kretsen trivs jag.
Jag dissade både satin och pjamasparty på klaras för det där =P men man får va glad för vad man får lixom.

"Det har du aldrig sagt!" "Nej men har du frågat?"

Jag vill ha en tatuering som står för "Shit happens" och Man skapar sin egen lycka

Nej jag får väl ha min egna kravall helt enkelt!

Jag har nu iaf ett par till jeans jag kan ha. Hade bara ett par jag kom i förut och de behövde tvättas! =S
PaintshopPro är så kul. Undra då hur photoshop är hehe

Nu ska jag sova bort denna helg. det är lördag idag! har massa filmer jag måste kolla på haha
och jag gör skivor för fullt micaela. det där kommer bli bra. men jag kommer inte nämna det här.

Efter helgen ska jag börja ta itu med vissa saker. man kan inte bara gå å vänta. Då har jag förhoppningsvis även fått ett intyg från Annelie. Sen får jag väl försöka muta fille så jag får låna hennes häst ett par minuter. haha =D


Fille och DC


Småttingarna bus

Kommentarer
Postat av: Ulven

Söta de var ponnyna

Fattas bara lite färger å ett hårn i pannan så kunde det vart "my littel Ponny" som var en bra serie när man var liten

2008-08-30 @ 15:50:44
Postat av: Sofian

Haha. Ja, Ponnys med rosahår är ju rätt vanliga ;)

2008-08-30 @ 20:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0