Big girls don't cry

Det blev inte mycket te dag idag. Gick upp halv tre heh. sååå trött. kom hem tjugo i tre igår och hade kört hela vägen hem förutom typ 40 min då fille körde. Var påväg av vägen en gång det var då vi bytte.
Körde över en redan död räv och blev förföljd av polisen utan att jag visste det.

Hade jättekul igår även fast malin inte har en aning om hur jäkla negativ hon kan va ibland hon skyller bara på mig.
Jag vann en flodhäst! Andra pris, men skitsamma! haha fille döpte den för att retas med mig mig te Orvar men jag gillade namnet. Orvar the hippo.







Den alldeles för söta marina åkte i egen bil med sin krulliga Carl, sin bror som är jättelik deras far och Carls kompis som var lite udda =P
har även hört att marinas mamma läser min blogg så hej hej til henne oxå! =D
Marina passade bättre i kaninöronen å ja jag ska ha maskerad så hon kan få klä ut sig till sexyrabbit haha

åker jag inte förns i höst så blir det overdressed party oxå! hehe å då får ni dra med er folk.

Jag kände mig vuxen i fredags. Nu hade livet börjat. Det kändes förjävligt men nu var det väl igång. Det är väl så här det kommer va nu? Det slog mig givetvis rätt i ansiktet även om jag var mer än beredd på det. det är bättre att försöka skratta åt det och glädja sig för andra.

Livet kommer bli orättvist rättvist.

Skrev en sak nu men det var för deprimerande så jag deletade det =P

De e hon jag vill leva med
De e hon jag vill åldras med
De e hon jag vill dela alla dar



Jag vill inte ha hem någon hit idag och jag vill inte åka någonstanns. Kan vi inte bara ta å acceptera det nu lugnt och sansat?



Do what you want, but you're never gonna break me.
Sticks and stones are never gonna shake me.
No.

Take me away: A secret place.
A sweet escape: Take me away.

Take me away to better days.
Take me away: A higher place.

Kommentarer
Postat av: Marina

haha jag är jätte söt i öron, det är du med:). det var as kul på liseberg kramar

2008-08-04 @ 15:25:40
Postat av: Anders

"Carls kompis som var lite udda" :P det var det snällaste nån skrivit om mej =D

2008-08-04 @ 16:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0