världen förändras

Gud vad trött jag blir på att ingenting kan funka! Projektarbetet måste in men har ingen färg i skrivaren så det blir bara smet när jag skriver ut. suck å här omdan var usbet hos glenn.
Hur fan jag ska få ihop alla pappren det vågara jag knappt tänka på. Jag måste oxå sidnummrera alla sidor för hand för många av papprena ligger i olika filer och det blir så svårt å sidnummrera dem rätt då på datorn.

Visst är det intresant när man säger något till en person som den reagerar på och att man inte förstår förns efteråt att den personen nog trodde att man typ pratade om sig själv fast man inte gjorde det... fatta ni?

Emma började prata om en massa division i hoppning på frida med mera igår, men jag försöker att inte inte bli för glad, man vet aldrig om hon är seriös. eller seriös är hon nog men om hon gör nånting av det hon säger vet man däremot tyvärr inte...
"Ridtjejer är bra tjejer, de ska man slänga sig över när de blir lediga för det är de inte länge" hahah

Jag vill ha en laptop.

Klassen ska få tårta idag av mig!



jag kan va bättre än bra, hur svårt kan det va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0