Trasiga och Knasiga

Glass är sååå gott!

Där sket sig idol... Men det visste jag ju!

MVG på projektarbetet lite stolt även fast det var snälla Camilla som satte betyg. jag förtjänade det iaf.
Nu verkar det dock som om kommunen försöker snylta till sig min bok...det gillar jag inte. Ska ni ha den kan ni betala för den, precis som jag.

Vissa personer i klassen kommer jag lätt klara mig utan sen, men ni andra kommer jag verkligen sakna.

Hade tänkt skriva nå intresant idag, men huvudet är kört efter samhällskunskaps provet. "Svara kortfattat, de första är bara G frågor" Okej visst men om han nu frågar LUDDIGT efter miljoner saker så är det inte så lätt att bara skriva ett KORT svar. uff

Dagens mest sagda mening gjordes av malin F "...men det saknade det där lilla extra"
Hon återgav vad Kemi-lina sagt om hennes prov

Hur kan man inte vilja ha en så underbar skapelse? Jag är skitsnygg i den hehe Fick nästan lite tårar i ögonen när alla testade sina.



 Fille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0