"surt" sa citronen

Klänningen var för liten! Banta var inget ord jag någonsin trodde min mor skulle säga åt mig, men jodå... =D
De ska sy ut den. Sånna höfter har jag ju inte! Får den den 6 maj... suck. Å tror du jag eller mamma kom ihåg å ta en bild!? NEEEJ.
Å den är inte påskgul, den är citrongul om ni nu måste veta.

Datorn är invigd i solen. Skrivit ett för långt PM och rakat bena. NU är det sommar haha bena är rakade hihi

Ibland (ofta) får jag krupp på dig lilla damen. Sluta vara så jävla dryg. Så märkvärdig är du inte!

Hur fan ser den här  så kallade "tappskon" ut!? Jag blir galen!
HAHA. För inte så längesen lärde jag mig att en tappsko är en sko som hästen tappat. Kul att jag inte visste det tidigare va?

Sandra hoppade Tindra, som jag ska rida imorrn. Nelly (hunden) var tokig över att hon inte oxå fick rida!
image11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0