onödigt och segt

Sitter nu i djurhuset. Djurvårdarna har "kattinfo" och jag hittade inte mina kompisar i ridhuset och hade för den delen inga grejer med mig heller så jag låter dem va.
(Det luktar kiss här)

Vet inte hur jag ska göra med helgen.

"Det är väldigt krångligt att förklara, så du får helt enkelt lita på mig" Ja det gick ju sååå bra sist.
Hoppas HOPPAS det löser sig nu.

Malin och jag var i stockholm igår å hade jättetrevligt! Tänkte inte på skolan en enda gång. På vägen hem var vi sånna fjortisar haha. jag skapade kontakt med Julian åt malin =D
Men nått london verkade det inte bli.

Att käka godis när man redan är törstig är inget smart.

Fille - Alvida du har bytt namn på ditt truckkort. Du heter Hanson!

Skolan känns så onödig

Jag har fortfarande balklänningsdille och vad är det med det nya nationella provet? den muntliga delen är ju mysko. Tänkte lyssna på ett på datorn men datorn här har inga högtalare!

Tror ni datorn kommit idag? hihi

Du ska inte heja på den som vinner du ska heja på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0