kedjebrev

Idag var jag hemma från skolan. Micaela lär vara övertygad om att det var för att vi skulle rida, men jag va faktiskt medveten om att det idag skulle vara karin, inte sia som skulle hålla i lektionen redan igår. Så det stämmer tyvärr inte micaela. För den delen visste jag oxå att de inte skulle få rida. SYNSK! =P
Vaknade och såg stjärnor och hela kroppen kändes död. Var nog träningsvärk, men jag var så grinig så skulle jag gå i närheten av en häst så skulle den sparka bakut och varför utsätta mig själv och hästen för det?
Sov te halv två...

Nu har jag ätit så mycket choklad så jag kommer se ut som en flugsvamp!

image13


Det här har ett roligt men lite läskigt slut, läs inte i förväg
följ bara instruktionerna i tur och ordning, det tar bara tre minuter
som sagt och det är i alla fall värt ett försök.


Ta först fram en penna och ett papper:







När du ombeds välja namn, välj då personer som du faktiskt känner



på riktigt och följ din första tanke eller ingivelse!







Gå nedåt rad förrad - en rad i taget - läs inte i förväg för då



förstör du det roliga!!











1. Skriv först siffrorna 1 till 11 under varandra, börja med 1.































2. Bredvid siffrorna 1 och 2, skriv ned vilka två tal du vill.































3. Bredvid siffrorna 3 och 7 skriver du namnet på två personer av



det motsatta könet.































Titta inte i förväg, för då blir resultatet fel!























4. Skriv ned namnet på vem som helst vänner, familj etc) bredvid



4:an, 5 :an och 6:an.



























Fuska inte för du kommer att ångra det!



























5. Skriv titlarna på fyra melodier/låtar bredvid 8, 9, 10 och 11.



























6. Slutligen, önska dig något.



















Här kommer då nyckeln till detta:



























1. Du måste berätta om detta för 'antalet du skrev invid 2:an'



stycken personer.







2. Personen vid siffran 3 är den du älskar.











3. Personen vid siffran 7 är någon du tycker om men inte kan komma



underfund med.







4. Den du bryr dig mest om finns vid siffran 4.







5. Personen vid 5:an känner dig väldigt bra.







6. Personen vid 6:an bringar dig lycka.







7. Melodin på 8:an hör ihop med personen vid 3:an.











8. Vid 9:an finns melodin för personen vid 7:an.







9. Melodin vid 10:an säger mest om ditt sinne, och dina tankar.







10. 11:an är melodin som berättar om din inställning till kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0