Fuzzy dots

Micaela du får 100 spänn om du lär dig svordomsvisan och framför den på lördag!! haha

Hm... ska se hur mycket koll jag har å då lär jag märka vilka som läser detta...
I SOMMAR:
* Sofia ska komma hit och bada med mig och ta körkort.
* Fille ska jobba på hennes pappas jobb och kanske läsa lite kurser i höst. Kul sådana verkade hon ha hittat iaf. haha
* Glenn tar studenten typ två veckor efter oss och sen är han ute och far på festival och jobbar lite innan lumpen.
* David tror jag har fått jobb, men vart vet jag inte. Ladugård?
* Micaela och Malin F ska jobba på Maxi. Tror micaela är väldigt lycklig över att slippa lithells ahaha. Hade varit kul för mig dock å se om hon pallat =)

Jag själv är ledig två veckor innan Lithells och då vill jag utomlands, Malin och David är anmälda som intreserade =P hehe. Thailand skulle vara kul, men jag har ju inte så mycket pengar i början av sommaren.
Sen ska man packa korv och få sofia och resten att vilja bada. Malin ska ju bo i brottet så henne är jag inte oroad för.
GRILLKVÄLLAR! Jag bjuder lithells så tar ni maxi! HAHA

Marcus sa en sak härom veckan som verkligen visar att självförtroende kan visa sig på lustiga sätt.
"Sen har jag tänkt å plugga en termin på eller nått på Harvard" "Åh har du blivit antagen?" "Nej, dit ska jag iaf" "Men är det inte svårt att få gå där?" "Jo, och?"


Jag tänkte sattsa på bartender och säkerhets vakt, skulle va kul å få veta om man blivit antagen eller ej.
En dum sak alvida dock gjort det är att kära ner sig i det ENDA unviversitet i HELA sverige som kräver fysik B för biomedicinskaanalytiker!! Grrr.... dumt dumt dumt å inte hjälper det att Marcus tjatar =P

Sofia tycker att är man inte insatt redan i mitt liv är det svårt att fatta mina bloggar. Hur kan hon tycka det?! =D
Eftersom hon verkar vara den enda som läser min blogg får hon en bild idag.
              
                             image7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0