eld i baken

det brann i kumla igår. min bror ljög för mig å sa att det var vialundsskolan nån fjuttat på så jag masssmsa...å tror ni inte att han då säger att neeej det var ju "bara" en lager byggnad.

Å festa två dagar i rad tar faktikst på kroppen och sen för att man mellan lördag och söndag inte fick sova ett smack! Jennie låg på andra sidan väggen ich förde oljud som nog var trevliga för henne =D malin som jag delade säng med pratade i sömnen, persiennerna var inte nerdragna så ljust i hela rummet, fåglarna kvittrade oavbrutet, emmas säng gnissla och david SNARKA!! plus att han vid ett tillfälle, i sömnen, drog mig i benet!

Karlskoga var okej, men vi håller oss nog te örebro nu.

Kommentarer
Postat av: Hanna ^^

ha en lovley måndag!! ^^

2008-04-28 @ 10:05:49
URL: http://hannaofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0