Alvida har fått barn

I linde igen. Jag marina och fille pratde igår om att hur makalöst skönt det skulle vara att åtminstonde bo i samma stad som sin pojkvänn...eller jag kan sträcka mig till EN buss resa.
"Hej jag känner för en puss, jag kommer över" en omöjlig mening för oss. Detta förbannade åkandet kan ta livet av folk. Fyra nätter jättenitensivt och sen abstinens en hel vecka innan intensiv igen. Jäkla jojo.

Det är ju skönt att det syns på mig, men jag vill fortfarande bli tagen på allvar. Ibland känner man sig väldigt liten.

Balklänning på måndag JIPPI!

Datorn kom idag. Min baby! hehe mycket sötare än jag trott. En stor fråga tydligen VISTA eller XP? något IT-geni som vet?

Tips: Vaniljvisp är inte grädde! = passar inte till kladdkaka.

"Jag var naken och helt själv..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0